Kalusteet ja varusteet
Rakentaminen
Runko ja rakennustuotteet
Sisustussuunnittelu
Sisäpinnat ja tilaosat
Talotekniikka
Valaistus
Habitare 2023
Laadukas printtilehti kutsuu tutustumaan digitaaliseen mediaan
Toimialakohtaisten medioiden lukijat arvostavat printtilehdessä laatua, kutsuvaa ilmettä ja kiinnostavia sisältöjä. Messuilla jaettava painettu lehti on kuin lahja ja tuo arkeen luksusta.
TOIMIALAKOHTAISESSA MEDIASSA tapahtuva sähköisen sisältömarkkinointi
antaa selkeästi lisäarvoa: haluttu lukijakunta tavoitetaan
kohdennetusti, ja artikkelin vaikuttavuutta voidaan mitata monipuolisilla
analytiikkatyökaluilla.
Entä onko printtilehdellä merkitystä nykypäivänä, kun viestintä on siirtymässä
sähköisille alustoille?
Vastaus on yksinkertainen: kyllä on.
Painetun toimialakohtaisen median merkitys korostuu etenkin alan tapahtumissa.
Messuilla ja muissa ammattilaisia yhteen kokoavissa tapahtumissa
jaettava printtilehti tavoittaa kohdennetusti alan toimijoita ja kutsuu
tutustumaan lehden digitaaliseen sisältöön.
Toimialakohdennettu digitaalinen media ja printtilehti muodostavat
yhdessä monipuolisen kokonaisuuden, joka tavoittaa kohderyhmän
tehokkaasti ja kattavasti.
Prointerior 3/2023 tavoitti Habitaressa
tuhansia alan toimijoita
Prointerior osallistui tänäkin vuonna tuttuun tapaan Habitareen. Suomen
suurin huonekalu-, design- ja sisustustapahtuma Habitare kokosi yhteen
41 560 designin ja sisustuksen ammattilaista ja ystävää.
Habitaressa prointeriorin messuosastolla oli vilkasta. Arkkitehtuurin,
tilasuunnittelun ja rakentamisen ammattilaisille suunnatun prointeriorin
numeroa 3/2023 jaettiin lähes 6 000 messukävijälle.
Habitare 2023 ja prointerior 3/2023 nostivat esiin samankaltaisia,
alalla tärkeitä ja nousevia teemoja, kuten kestävän kehityksen ja empatian
merkityksestä tämän päivän ja tulevaisuuden suunnittelussa ja designissa.
Messuilla ja muissa alakohtaisissa tapahtumissa on palattu koronavuosia
edeltäviin kävijämääriin, ja Habitaressakin viime vuoden varovaisuus
oli vaihtunut myönteiseen, tulevaisuuteen suuntautuvaan tunnelmaan.
Printtilehti tuo lukukokemukseen arjen luksusta
Messuilla toimialakohdennettu media kohtaa toimialan ammattilaisia ja
muita lukijoita. Lukijoilta saatu palaute kertoo printtilehden merkityksestä:
prointerior on laadukas lehti niin sisällöllisesti kuin ulkonäöllisestikin.
Alan tapahtumassa saatu, korkealaatuiselle paperille painettu ja kiinnostavia
sisältöjä tarjoava lehti on kuin lahja. Lehden äärelle pysähdytään
nauttimaan kiinnostavista artikkeleista ja visuaalisesta ilmeestä.
Lukijat tuntevat prointeriorin pitkältä ajalta, ja printtilehti on kulkenut
mukana työuran eri vaiheissa.
Osa lukijoista on tottunut printtilehteen ja on tutustumassa vähitellen
sähköiseen mediaan. Messuilla lehden tekijöiden ja lukijoiden välillä syntyy
merkityksellisiä kohtaamisia, joiden kautta printtilehden lukijoita voidaan
johdattaa digitaalisten sisältöjen pariin.
Digitaalisessa mediassa sisältöjä voidaan käsitellä laajemmin, ja
printtilehti
tuo lukukokemukseen arjen luksusta.
Teksti: Merja Maukonen